Alle prijzen in deze webwinkel zijn inclusief 21 % BTW.

Wat nemen wij niet retour

Producten die gepersonaliseerd zijn, bijvoorbeeld omdat er op uw verzoek een snoer aan een armatuur gezet is of een armatuur dimbaar gemaakt is worden niet teruggenomen.
Los aangekochte elektronische producten zoals bijvoorbeeld dimmers, evsa's of afstandsbedieningen, worden niet teruggenomen.
Producten waarbij schriftelijk overeengekomen is dat ze niet retour kunnen worden niet teruggenomen. 

Verzendkosten

Wij besteden erg veel zorg en aandacht aan het goed  verpakken van onze artikelen om er voor te zorgen dat uw bestelling met DPD transport onbeschadigd bij u aankomt. U kunt kiezen uit verschillende leveringsmogelijkheden. Bestelt u voor minimaal € 250,- incl. BTW, dan betaald u geen verzendkosten. 
 Nederland
1. levering bij een dpd parcel shop bij u in de buurt met tracking code  € 6,95 incl. btw.
2. levering aan huis met tracking code en tijdsindicatie € 9,90 incl. btw.
België
1levering bij een dpd parcel shop bij u in de buurt met tracking code € 8,20 incl. btw.
2. levering aan huis met tracking code en tijdsindicatie  € 11,20 incl. btw.
Luxemburg
Levering aan huis met tracking code en tijdsindicatie € 13,50 incl. btw.

 U kunt bij uw bestelling aangeven voor welke optie u kiest. Indien u voor een dpd parcel shop levering kiest, kiezen wij automatisch de dichtst bijzijnde parcelshop voor u.

Wanneer wordt uw pakket verzonden 

Wij streven ernaar om uw bestelling, na ontvangst van de betaling, binnen 3 werkdagen te leveren. Zodra uw bestelling opgehaald is door de transporteur krijgt u die avond per e-mail een track&trace nummer zodat u uw bestelling kunt gaan volgen. U kunt uw telefoonnummer invullen bij uw naw gegevens, dit wordt alleen gebruikt als er iets met uw bestelling of het pakket is.

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van een jaar. Op True-Light lampen ontvangt u 2 jaar garantie en op de biodynamische dagritmelampen en led panelen 5 jaar garantie.

Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. U kunt dan de kapotte lamp met een kopie van de factuur in de doos aan ons retourneren. De garantieperiode gaat in op de factuurdatum. 
Indirecte kosten, zoals de portokosten voor het terugsturen van het artikel,  veroorzaakt door het buitenbedrijf zijn van het defecte artikel, komen niet voor vergoeding in aanmerking.
N.B. 
Om voor vergoeding van de teruggestuurde artikelen in aanmerking te komen dienen uw naam/adres/woonplaats gegevens, het liefst in de vorm van een kopie van de factuur, in de doos van de teruggestuurde artikelen te zitten. Zonder deze gegevens in de doos is het voor ons niet mogelijk om te achterhalen van wie de teruggestuurde artikelen zijn en kunnen wij geen garantie verlenen!

Breuk bij levering

De producten die verstuurd worden zijn door ons met zorg verpakt. Hoewel dit de kans op breuk enorm verkleint, komt dit heel soms toch voor. Bij levering van de zending vragen wij u de zending altijd te accepteren en daarna te controleren. Indien er breuk geconstateerd wordt verzoeken wij u dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons  te melden om voor vervanging in aanmerking te komen. Daarnaast hebben wij om garantie bij breuk te kunnen verlenen, altijd foto's van de beschadigde verpakking nodig.

Betaalmogelijkheden 

In onze webwinkel kunt u betalen door middel van: Vooruitbetaling, Ideal, Creditcard, Maestro, Visa, Vpay, Mister Cash.

 

Retouradres:

Naturalite Benelux BV
afdeling Natuurlicht.nl
Ruinerdijk 20
7964 KW Ansen
e-mail: 
telefoon: 0522-473161
KVK 52846962
BTW NL85067266B01